724 105 758
(prac. dny 9.00–19.00, sobota 9.00–16.00)(Po–Pá 9–19 h, So 9–16 h)
Nákupní košík je prázdný

Nejčastější dotazy 

Potřebuji poslat zásilku mimo Prahu. Jak se dozvím, kdy obdržím objednané zboží?

V okamžiku předání zboží dopravci Vám přijde informační e-mail o expedici zboží. Zboží je doručeno den následující. Obvyklá dodací doba jsou tedy dva pracovní dny od objednání.

Potřebuji poslat zásilku do Prahy. Jak se dozvím, kdy obdržím objednané zboží?

Po přijetí objednávky Vás budeme kontaktovat prostřednictvím telefonu a upřesníme termín dodání. Pokud objednáte do 14 hodin, můžeme zásilku po dohodě doručit ještě týž den.

Jaké osobní údaje musím vyplnit do objednávky? A nemohou být zneužity?

Abychom Vám mohli zboží bezchybně dodat, potřebujeme znát Vaše jméno, adresu, telefon a e-mail. Pro rozvoz po Praze a při dodávce službou GEIS je uvedení telefonu opravdu nezbytné.

 Vaše údaje slouží pouze ke spolehlivému a rychlému doručení zboží. Mimo tento účel nejsou osobní údaje zákazníků žádným způsobem použity a jsou bezpečně uloženy. Zároveň nikdy nedáme osobní ani žádné jiné údaje svých zákazníků k dispozici třetí straně mimo výše zmiňovaný účel.

Potřebuji mít objednané zboží do druhého dne a nejsem z Prahy. Je to možné?

Ano. Pokud objednáte do 12,00 a zvolíte zásilkovou službu GEIS. V každém případě je třeba tento požadavek napsat do poznámky v objednávce nebo nás telefonicky kontaktovat.

 

Je možné si zboží nejprve osobně prohlédnout a následně zakoupit ve vaší prodejně bez předchozí objednávky? A akceptujete platební karty?

Určitě. Zboží Vám rádi ukážeme a v případě potřeby poradíme s výběrem. Akceptujeme platební karty VISA, VISA ELECTRON, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club, JCB, DISCOVER.

Před několika dny jsem obdržel/a informační e-mail, že zboží bylo expedováno. Zboží ale stále nedorazilo. Co mám dělat?

Informační e-mail o expedici je odesílán v okamžiku, kdy zboží fyzicky převzala dopravní služba. V případě zásilkové služby GEIS nebo služby Balík do ruky ( dříve obchodní balík ) České pošty je zásilka doručována druhý pracovní den. Pokud jste nebyli telefonicky kontaktováni (GEIS) nebo nedostali oznámení o uložení balíku na poště do schránky, prosím neváhejte a kontaktujte nás. Zásilku v systému těchto společností vyhledáme a ihned Vám sdělíme další postup.

Zboží mi přišlo poškozené. Co mám dělat?

Pokud zásilka nese viditelné známky poškození, odmítněte balík od přepravní společnosti přijmout a kontaktujte nás, prosím. V případě, že jste již zboží přijali, kontaktujte nás, vždy se snažíme škodu adekvátním způsobem nahradit. Přestože balení zboží věnujeme mimořádnou pozornost, používáme dostatek bublinkové folie a velmi pevné kartony, k poškození v mimořádných případech opravdu může dojít.

Musím objednávat pouze prostřednictvím e-shopu?

Nemusíte. Můžete objednat také e-mailem ( objednavky@bestdrink.cz ) nebo telefonicky.

Mohu si nechat poslat zboží do zaměstnání?

Určitě. Při rozvozech po Praze je to běžná praxe. V případě závozu mimo Prahu doporučujeme využít raději zásilkovou společnost GEIS, kde řidič má vždy zájem zásilku doručit.

Objednal jsem zboží přes e-shop, ale nepřišlo mi žádné potvrzení o objednávce. Co mám dělat?

V tomto případě je velmi vhodné nás kontaktovat a ujistit se, že objednávka je opravdu v našem systému. Mohlo dojít k nějaké chybě při zadávání a objednávka nebyla správně odeslána.  V tomto případě samozřejmě nemůžeme garantovat realizaci dodávky.

Co když se po potvrzení objednávky rozhodnu ještě něco změnit?

I v tomto případě máme pro Vás řešení. Kontaktujte nás (co nejdříve) a požádejte o změnu v objednávce. Další podrobnosti domluvíme.

Je možné u Vás objednat i zboží, které nenajdu ve vaší nabídce?

Pokud máte zájem o zboží, které nemáme ve standardní nabídce, kontaktujte nás. Budeme se snažit Vám vyjít vstříc.

Mohu u Vás nakoupené destiláty použít pro další prodej?

Není to možné. Nejsme registrovanými distributory lihu (nemáme složenu kauci 5mil.Kč), tudíž námi prodávané destiláty nejsou určeny pro další prodej, ale pouze pro konečnou spotřebu. Toto se netýká ostatního námi nabízeného sortimentu (vína, portského vína, champagne, doutníků, čokolády atd.).