Vážení zákazníci, ve středu 1. a 8. května bude prodejna uzavřena. Prodejna bude uzavřena také v sobotu 11., 18. a 25. května. Po tuto dobu nebude probíhat ani distribuce objednávek.

Nejčastější dotazy

Potřebuji poslat zásilku mimo Prahu. Jak se dozvím, kdy obdržím objednané zboží?

V okamžiku předání zboží dopravci Vám přijde informační e-mail o expedici zboží. Zboží je doručeno den následující. Obvyklá dodací doba jsou tedy dva pracovní dny od objednání.

Potřebuji poslat zásilku do Prahy. Jak se dozvím, kdy obdržím objednané zboží?

Po přijetí objednávky Vás budeme kontaktovat prostřednictvím telefonu a upřesníme termín dodání. Pokud objednáte do 14 hodin, můžeme zásilku po dohodě doručit ještě týž den.

Jaké osobní údaje musím vyplnit do objednávky? A nemohou být zneužity?

Abychom Vám mohli zboží bezchybně dodat, potřebujeme znát Vaše jméno, adresu, telefon a e-mail. Pro rozvoz po Praze i při dodávce službou DPD, Zásilkovna, Messenger a Liftago je uvedení telefonu opravdu nezbytné. Vaše údaje slouží pouze ke spolehlivému a rychlému doručení zboží. 

Potřebuji mít objednané zboží do druhého dne a nejsem z Prahy. Je to možné?

Ano. Pokud objednáte do 12,00 a zvolíte zásilkovou službu DPD. V každém případě je třeba tento požadavek napsat do poznámky v objednávce nebo nás telefonicky kontaktovat.

Je možné si zboží nejprve osobně prohlédnout a následně zakoupit ve vaší prodejně bez předchozí objednávky? A akceptujete platební karty?

Určitě. Zboží Vám rádi ukážeme a v případě potřeby poradíme s výběrem. Akceptujeme platební karty VISA, VISA ELECTRON, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club, JCB, DISCOVER.

Před několika dny jsem obdržel/a informační e-mail, že zboží bylo expedováno. Zboží ale stále nedorazilo. Co mám dělat?

Informační e-mail o expedici je odesílán v okamžiku, kdy zboží fyzicky převzala dopravní služba. Pokud jste nebyli přepravní společností telefonicky kontaktováni, prosím neváhejte a kontaktujte nás. Zásilku v systému těchto společností vyhledáme a ihned Vám sdělíme další postup.

Zboží mi přišlo poškozené. Co mám dělat?

Pokud zásilka nese viditelné známky poškození, odmítněte balík od přepravní společnosti přijmout a kontaktujte nás, prosím. V případě, že jste již zboží přijali, doporučujeme nás kontaktovat, vždy se snažíme škodu adekvátním způsobem nahradit. Přestože balení zboží věnujeme mimořádnou pozornost, používáme dostatek bublinkové folie a velmi pevné kartony, k poškození v mimořádných případech opravdu může dojít.

Musím objednávat pouze prostřednictvím e-shopu?

Nemusíte. Můžete objednat také e-mailem (objednavky@bestdrink.cz ) nebo telefonicky.

Mohu si nechat poslat zboží do zaměstnání?

Určitě. Při rozvozech po Praze je to běžná praxe. V případě závozu mimo Prahu doporučujeme využít raději zásilkovou společnost DPD, kde řidič má vždy zájem zásilku doručit.

Objednal jsem zboží přes e-shop, ale nepřišlo mi žádné potvrzení o objednávce. Co mám dělat?

V tomto případě je velmi vhodné nás kontaktovat a ujistit se, že objednávka je opravdu v našem systému. Mohlo dojít k nějaké chybě při zadávání a objednávka nebyla správně odeslána.  V tomto případě samozřejmě nemůžeme garantovat realizaci dodávky.

Co když se po potvrzení objednávky rozhodnu ještě něco změnit?

I v tomto případě máme pro Vás řešení. Kontaktujte nás (co nejdříve) a požádejte o změnu v objednávce. Další podrobnosti domluvíme.

Je možné u Vás objednat i zboží, které nenajdu ve vaší nabídce?

Pokud máte zájem o zboží, které nemáme ve standardní nabídce, kontaktujte nás. Budeme se snažit Vám vyjít vstříc.

Kde je uložena kupní smlouva a zda je umožněn přístup k ní?

Kupní smlouva je uložena u společnosti BEST DRINK s.r.o., spotřebiteli umožníme přístup k jeho kupní smlouvě.

Je možné řešit případné spory mimosoudně?

Ano, lze. Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy. Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona o ochraně spotřebitele právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=CS

Mohu u Vás nakoupené destiláty použít pro další prodej?

Není to možné. Nejsme registrovanými distributory lihu (nemáme složenu kauci 5mil.Kč), tudíž námi prodávané destiláty nejsou určeny pro další prodej, ale pouze pro konečnou spotřebu. Toto se netýká ostatního námi nabízeného sortimentu (vína, portského vína, Champagne, čokolády atd.).

Kde najdu informace o alergenech, které produkty nabízené na e-shopu mohou obsahovat?

Veškeré informace o alergenech naleznete v našich obchodních podmínkách v kapitole XIII.