Jak fungujeme? Otázky a odpovědi.

30. 4. 2020
Jak fungujeme? Otázky a odpovědi.

Vážení zákazníci, v návaznosti na současnou situaci, vám níže přinášíme odpovědi na vaše nejčastější dotazy. Předem moc děkujeme za objednávky, každá vámi zakoupená lahvinka nám v dnešní nelehké době pomůže. Pevně věříme, že se situace zanedlouho zlepší a krizi všichni ve zdraví přečkáme.

 Váš tým Bestdrink.cz.

 

Je možné si zakoupit zboží na kamenné prodejně?

ANO je to možné. Vzhledem k situaci jsme přijali nezbytná opatření:

-          Vstup do prodejny je možný pouze se zakrytými ústy a nosem

-          Vstup je možný pouze postupně, vždy až po pokynu našich pracovníků

-          Platba nejlépe platební kartou

-          Na prodejně pro Vás máme k dispozici desinfekci a jednorázové rukavice

-          Otevírací doba pondělí – pátek : 9,00 – 19,00, sobota: 9,00 – 16,00 (vyjma státních svátků v pátky 1.5. a 8.5., kdy je zavřeno. V sobotu nás ale na prodejně opět můžete navštívit dle standardní otevírací doby 9,00 - 16,00)

Jak funguje dodávka zboží po celé ČR?

Zásilková společnost DPD dodává zboží standardně do dvou pracovních dnů od objednání. Platba řidiči za zboží je možná pouze platební kartou. Pro platbu zboží můžete také zvolit platbu on-line nebo bankovním převodem. V případě, že chcete zboží vyzvednout na odběrném místě DPD, ujistěte se prosím, že je otevřeno.

Je možné si nechat dovézt zboží do Prahy kurýrem?

Kurýr rozváží zboží po Praze v běžném režimu, tedy objednávky do 12,00 ještě tentýž den (platí pouze pro pracovní dny). Upozornění: kurýr přijímá pouze hotovost. Při objednávání proto raději zvolte platbu on-line kartou nebo bankovním převodem.

 

Jsme vám plně k dispozici na telefonu 724 105 758, rádi vám poradíme při výběru a můžete i telefonicky objednat.

Informace na našich stránkách pravidelně aktualizujeme (poslední aktualizace 30.04.).