Expanze do Evropy
Moët se v roce 1750 spojil s Madame de Pompadour, která pomohla značce v expanzi do Německa, Španělska, východní Evropy a britské koloniální Ameriky. V roce 1792, po smrti Claude Moëta, jeho vnuk Jean-Rémy Moët převzal kontrolu nad společností a rozšířil podnikání o nákup ikonických vinic Abbey of Hautvillers (tady mnich Dom Pérignon zdokonalil výrobu šampaňského).
Napoleon Bonaparte
Na začátku devatenáctého století proslavil společnost na mezinárodním trhu Napoleon Bonaparte. Dopomohl k tomu tehdejší ředitel firmy Jean-Rémy, který v roce 1804 ubytoval Bonapartovo vojsko přímo v sídle společnosti a při této příležitosti se s ním osobně setkal. Díky jeho pozornosti se tak toto šampaňské vyzdvihlo na výrazně vyšší úroveň. Kolekce Brut Imperial se tak vlastně vyrábí na počest Napoleona. Společnost se díky císaři velmi proslavila a stala se oblíbená mezi osobnostmi jako byl Alexander II., František II., Arthur Wellesley, 1. vévoda z Wellingtonu, Madame de Staël a oblibu si získal také u královny Viktorie. V 20. letech 19. století byla roční produkce 20 000 láhví. Vedení společnosti v roce 1832 opustil Jean-Rémy, a nahradil ho jeho syn Victor Moët společně s jeho zetěm Pierre-Gabriel Chandon de Briailles.
První miliony láhví
V roce 1879 zakoupila společnost celou oblast Val-de-Marne a mohla tak rozšířit výrobu o další šumivá vína. Podobně odkoupili obrovské pozemky v oblasti Cramant, Le Mesnil-sur-Oger, Bouzy, Ay a také Verzenay. V té době již u společnosti pracovalo více než 2000 zaměstnanců. Společnost si jich velmi vážila a na tu dobu byli nadprůměrně dobře sociálně zabezpečení. Produkce neustále rostla - v roce 1872 byla roční produkce 2 milióny láhví, ovšem v roce 1880 už 2,5 miliónů. Moët &Chandon dnes dokazuje výjimečnost šampaňského, které se řadí mezi koňak a prémiové francouzské víno.