Těsně před létem se na trhu objevuje již druhá limitovaná edice Ginza Ginu, který původně vznikl jako vzpomínka na Japonsko. Inspirace zemí vycházejícího slunce je patrná i tentokrát, na etiketě se totiž objevuje tradiční samurajská zbroj.
Stejně jako v případě první edice stojí za hlavní myšlenkou opět dvojice kamarádů Honza Lidmaňský a Vojta Pospíšil, které spojuje společné nadšení do hodinek a prémiových destilátů. Hlavní složkou je kromě tradičního a pro gin povinného jalovce i v tomto případě pro Japonsko typický citrus yuzu. Na rozdíl od prvotního počinu je ale v novince použit ve větším množství a mírně se také zvedl obsah alkoholu.
„První Ginza Gin bodoval svou jemností, hodně lidí nám říkalo, že ho pije i čistý. Druhou verzi jsme proto chtěli trochu změnit a udělali jsme ji silnější a výraznější, aby více vynikla v míchaných drincích,“ vysvětlil Vojta Pospíšil.
Hodinky Seiko Samurai
Nová je také etiketa, na níž ikonické hodiny Seiko na střeše budovy Wako ve čtvrti Ginza nahradila samurajská zbroj překreslená podle vzoru, který pánové spatřili při svých toulkách po Tokiu. Gin Ginza si tak okamžitě vysloužil přezdívku „Ginza Gin Samurai“. Hodinářští nadšenci, které tak oslovila první edice, navíc nemusí smutnit – na etiketě jsou v srpku měsíce symbolicky zachyceny právě hodinky Samurai od japonské značky Seiko.