Veuve Clicquot Rosé 0,75 l
Kód: 1473160Související produkty
Detailní popis produktu
Veuve Clicquot Rosé je základní rosé od této velmi populární značky. Má světlou rubínovou barvu, komplexní a rafinovaná vůně připomíná směs červeného ovoce. Jemná, ušlechtilá chuť, plná struktura a pozoruhodně dlouhý závěr. Vynikající aperitiv pro letní dny.
Informace o alergenech.

Expres po Praze

Rychlé dodání
Skladem více než 10.000 láhví, expedujeme ihned.
Kamenná prodejna
V přátelském prostředí poradíme s výběrem.
Alkoholu rozumíme
Jsme experti v oboru. Neváhejte zavolat. Vybírejte s námi.Doplňkové parametry
Kategorie: | Šampaňské neboli Champagne |
---|---|
% alkoholu: | 12.5 |
Objem: | 0,75 l |
Výrobce: | Veuve Clicquot |
Země: | Francie |

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.
Počátek slavné značky Veuve Cliquot začíná v roce 1798, kdy se Barbe Nicole Ponsardin vdala za Françoise Clicquota, který společně se svým otcem vedl společnost zabývající se produkcí a prodejem vína. Po Françoisově smrti v roce 1805 se jeho vdova (Veuve Clicquot Ponsardin) rozhodla tento rodinný podnik převzít. Časem si, díky svému nekompromisnímu přístupu při vedení podniku a především úspěchům, získala přídomek La Grande Dame de la Champagne.
#ShowMore#
Veuve Clicquot vineyards

Vinice
Když Philippe Clicquot zakládal rodinný vinařský podnik, vlastnil několik velmi dobře položených vinohradů. A madame Clicquotová, využívající svoji pozoruhodnou intuici, pokračovala v nákupu dalších kvalitních vinic, které dnes známe pod souhrnným názvem Grand Cru. Rodinné vinařství, postupně se rozšiřující o vinice dávající ty nejlepší hrozny, se stalo silným základem pro současný vinařský podnik výjimečných kvalit. Vdova Clicquotová také vynalezla pupitr a způsob remuage (systém odstranění usazenin v láhvi) a dokonalé šampaňské bylo na světě..
Veuve Clicquot caves

Symbol kotvy
Kotvu, křesťanský symbol naděje a silných základů, si v roce 1798 vybral Philippe Clicquot, zakladatel značky, jako motiv na označování korků. V té době, kdy ještě neexistovaly etikety, bylo značení na korcích jediné, co odlišovalo jedno víno od druhého. Tato kotva, symbolizující naději, byla také ideálním motivem pro mladého podnikatele, který věřil v budoucí prosperitu svého nového podniku. Madame Clicquotová poté, co v roce 1805 převzala vinařský podnik, v této „tradici kotvy“ na korku pokračovala. Kotva se tak stala věrným společníkem značky po celá staletí, stejně jako Veuve Clicquot Ponsardinová zůstala věrná jejím symbolům a kořenům. Dynastie Clicquot-Ponsardin se stále drží prvotního odkazu svých zakladatelů: „kvalita před kvantitou“, což je vždy garancí vysoké úrovně neodmyslitelně patřící k této značce.
