ZMĚNA OTEVÍRACÍ DOBY KAMENNÉ PRODEJNY: Pondělí - Pátek: 9 - 19, Sobota a Neděle: ZAVŘENO

Piper Heidsieck Brut Lipstick 0,75 l

Kód: 1474485
1 839 Kč 2 452 Kč / 1 l
Skladem
Můžeme doručit do:
25.6.2024
Možnosti doručení

Detailní informace

Detailní popis produktu

Piper-Heidsieck přináší na český trh svou limitovanou edici! Po předchozí spolupráci s módními ikonami, jako jsou Jean-Paul Gaultier či Christian Louboutin, se Piper-Heidsieck rozhodl představit vášnivou edici svého cuvée. Lipstick Limited Edition zvolil jako symbol ženskosti, krásy a osobitosti balení v podobě velké rtěnky. Obří rtěnka ve zlatočervené barevné kombinaci ladí se samotným champagne cuvée brut, jehož elegantní lahev je ve stejných barvách. Obal však slouží nejen jako stylový doplněk exkluzivního nápoje – díky použitému materiálu udrží lahev ve zvolené teplotě, a dá se tedy využít jako chladič.

Pila ho Marilyn Monroe, Laurel & Hardy ho zapracovali do svých scénářů. Již od hollywoodských počátků byl Piper Heidsieck nezbytným doplňkem na mnoha oslavách a večírcích. Nechybí nikde, kde se děje něco opravdu vzrušujícího. Exkluzivní značka Grandes marque Champagne, jehož vynikající lehká, mimořádně suchá, přitom svěží ovocná chuť je dána optimální kombinací odrůd Chardonnay, Pinot Noir a Pinot Meunier.4

Informace o alergenech.

Piper Heidsieck Brut 0,75 l

Expres po Praze

V případě objednání do 12. hodiny přivezeme ještě dnes!
Piper Heidsieck Brut 0,75 l

Rychlé dodání

Skladem více než 10.000 láhví, expedujeme ihned.
Piper Heidsieck Brut 0,75 l

Kamenná prodejna

V přátelském prostředí poradíme s výběrem.
Piper Heidsieck Brut 0,75 l

Alkoholu rozumíme

Jsme experti v oboru. Neváhejte zavolat. Vybírejte s námi.

Doplňkové parametry

Kategorie: Šampaňské neboli Champagne
% alkoholu: 12
Objem: 0,75 l
Výrobce: Piper Heidsieck
Země: Francie

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Šampaňské Piper Heidsieck má zajímavou historii. Zakladatel značky, Florens-Louis Heidsieck, pocházel z Německa a oblast Champagne objevil v roce 1777. Zde nalezl také svou velkou lásku – Agathe Pertois – a rozhodl se pro ni vytvořit „víno, které se usmívá“. V roce 1785 založil společnost na výrobu šampaňského a jako správný ambiciózní obchodník si kladl vysoké cíle. Své šampaňské nabídl přímo francouzské královně a Maria Antoinetta byla z jeho příjemných a radostných bublinek zcela nadšena. Byla to opravdu láska na první doušek a královna se tak stala první ambasadorkou šampaňského domu „Heidsieck & Cie“.

#ShowMore#

Vznik značky Piper-Heidsick 

V roce 1815 se do podnikání v Remeši zapojil také Christian Heidsieck, synovec zakladatele Florense-Louise, a společně s další posilou Henry-Guillaume Piperem posilovali jméno značky nejenom po Francii, ale i daleko za jejími hranicemi. Celkem 14 království a císařství, včetně Habsburků a čínského císaře, udělilo Champagne House Heidsieck povolení k prodeji. V roce 1835 náhle Henry Piper umírá. Po patřičně dlouhé době smutku se jeho vdova znovu vdá. A nevezme si nikoho jiného než Christiana Heidsiecka. Dnes již světoznámé spojení PIPER – HEIDSIECK je tak navěky stvrzeno. Šampaňské Piper-Heidsieck se v té době stane jedním z nejoblíbenějších ve Francii i celém známém světě a nesmí chybět na žádné tabuli tehdejší vysoké společnosti.

Šampaňské Piper-Heidsick ve filmu

Od třicátých let dvacátého století se značka Piper-Heidsieck začala prosazovat také ve filmu. Laurel a Hardy natočili slavný film Synové pouště a láhev Piper-Heidsieck se v něm objevila jako vůbec první láhev šampaňského ve filmu. V padesátých letech se Piper-Heidsieck stal miláčkem Hollywodu a pila ho snad každá filmová hvězda. Marilyn Monroe dokonce prohlásila: „Jdu spát s pár kapkami Chanel no.5 a každé ráno se probouzím se sklenkou Piper-Heidsieck.“ Od roku 1993 je šampaňské Piper-Heidsieck dodavatelem světově proslulého filmového festivalu v Cannes, dále festivalu v Berlíně, Chicagu nebo San Francisku.

Působivé nové vinařství

V roce 1995 bylo postaveno zbrusu nové moderní vinařství, kde je pro výrobu vína vyhrazeno 200 nerezových kádí a zároveň obrovské prostory určené ke zrání vína. V roce 2008 bylo potom podle návrhu architekta Jacquese Ferriera vybudováno ultra moderní a působivě nádherné nové ústředí společnosti.